"Перевернутий клас"


Результат пошуку зображень за запитом "картинка перевернутий клас"

       «Перевернуте навчання» – це форма активного навчання, яка дозволяє «перевернути» звичний процес навчання таким чином: домашнім завданням для учнів є перегляд відповідних відеофрагментів із навчальним матеріалом наступного (!) уроку, учні самостійно проходять теоретичний матеріал, а в класі час використовується на виконання практичних завдань.
     «Перевернутий клас» – це така педагогічна модель, в якій типова подача лекцій та організація домашніх завдань міняються місцями. Учні дивляться вдома короткі відеолекції, в той час як у класі відводиться час на виконання вправ, обговорення проектів та дискусії. Відеолекції часто розглядаються як ключовий компонент в «перевернутому» підході, вони створюються викладачем і розміщуються в Інтернеті. Учитель може використовувати вже готові відеоматеріали з даної теми, відібравши найдоцільніші та найцікавіші з тієї ж мережі Інтернет.
       Авторами технології «Перевернуте навчання» вважаються вчителі хімії Аарон Самс і Джонатан Бергманн (США). У 2008 році вони стали записувати відеоролики зі своїми лекціями та пропонувати їх на домашнє опрацювання своїм учням. У власних книгах «Перевернуте навчання або як достукатися до кожного учня на уроці», вони розповідають про особливості цієї технології та її можливості.
Проблеми й труднощі, які можуть виникнути у вчителя при організації перевернутого класу:
§  Необхідність тривалої й ретельної підготовки відеоматеріалів, текстів, ілюстрацій, навчальних вправ, ігор та тестів.
§  Потреба в додатковій мотивації учнів на початку роботи в цій моделі (зазвичай на перших кроках учні не виконують домашнє завдання, сподіваючись на те, що вчитель в класі все пояснить).
§  У вчителя з’являється необхідність постійно бути на зв’язку, аби проводити консультації для учнів, надавати роз’яснення тощо.
§  В учнів можуть виникати проблеми з доступом до мережі Інтернет.
Та попри ці та інші проблеми, модель перевернутого класу має ряд переваг:
§  Економія та вивільнення часу на уроці для розв’язування задач (в тому числі підвищеного рівня), виконання дослідницьких завдань тощо.
§  Індивідуальний підхід (учень може нескінченну кількість разів переглядати відео чи інші допоміжні матеріали в зручний для себе час, а в разі виникнення питань звернутися до вчителя по допомогу).
§  Забезпечення активного навчання.
§  Широке використання можливостей для навчання мережі Інтернет, що інколи є неможливим в умовах звичайного класу.
§  Вчитель готує навчальні матеріали один раз, а потім використовує їх нескінченну кількість разів.


Варто спробувати модель «перевернутого класу» і  переконатися в його ефективності!

Про "перевернуте" навчання можна почитати тут: https://mob-edu.ru/blog/articles/perevyornutyj-klass-otlichiya-ot-obychnogo-uroka-preimushhestva-i-slozhnosti-realizacii/
https://www.youtube.com/watch?v=rsLhFNWa_oU  Майстер-клас Курвітс М. та Курвітс Ю.
Вебінар   К.Бугайчук





   Ð ÐµÐ·ÑƒÐ»ÑŒÑ‚ат пошуку зображень за запитом "малюнок про навчання"

7 КЛАС

8 КЛАС 


На цій сторінці збираються відео уроки  з мережі. Ці уроки можна використовувати як елементи дистанційного навчання

Результат пошуку зображень за запитом "картинки навчання в школі"

http://matemlviv.blogspot.com/p/blog-page_20.html



    Ð ÐµÐ·ÑƒÐ»ÑŒÑ‚ат пошуку зображень за запитом "картинки ученик за компьютером" ПРЕЗЕНТАЦІЇ 5 КЛАС  
https://drive.google.com/drive/folders/0B0HDskFQ1A27X2hadktMWlJSRjg?usp=sharing

ТАБЛИЦІ 5 КЛАС
https://drive.google.com/drive/folders/0B0HDskFQ1A27bmFnU3V4eElOOWshttps://drive.google.com/drive/folders/0B0HDskFQ1A27bmFnU3V4eElOOWs


 ÐŸÐ¾Ð²â€™ÑÐ·Ð°Ð½Ðµ зображення  ПРЕЗЕНТАЦІЇ 6 КЛАС

https://drive.google.com/drive/folders/1YF0xCDyh-1m1Am1eOyE9JVHLPvOmFlPq

ТАБЛИЦІ 6 КЛАС

https://drive.google.com/drive/folders/1mCEy38nngngXJ7NT2TQj5io60nVaesIO




Математика: арифметика, рівняння та нерівності - інтерактивний підручник на платформі  EdEra
Проект EdEra Books — соціальний проект інтерактивної освітньої літератури, створений на базі проекту EdEra (ed-era.com)
Інтерактивні книги на проекті складаються з авторського структурованого теоретичного матеріалу, вбудованих відео та запитань, відповіді на які оброблюються миттєво. У запитання іноді вбудовано підказки для того, щоб читач міг глибше вивчити конкретну тему. У книзі часто застосовано стилізовані блоки, такі як «означення», «авторський алгоритм», «задача» тощо. Звертайте на них увагу.
Матеріали за посиланням:

https://math.ed-era.com/


Читати підручник можна за посиланням:
https://www.ed-era.com/books/maths/


АКАДЕМІЯ ХАНА


Академія Хана - це міжнародна освітня мережа.
Її засновник і «гуру» Салман Хан почав з того, що колись пояснював матеріал шкільної програми своїм двоюрідним братам та сестрам і так захопився цією ідеєю, що з часом вирішив робити освітні відео та розміщувати результати своєї праці на каналі YouTube.
Це почалося в 2006 році. Відео були у відкритому доступі, та їх міг побачити хто завгодно. З часом ті, хто з ними ознайомилися, почали писати Салману листи подяки. В них говорилося: «Я думаю, за останні три тижні я дізнався про математику більше, ніж за чотири роки середньої школи», «Коли дивишся відео, тобі все стає зрозуміло», «Завдяки роликам Академії я здав купу тестів»...

І це надихнуло Салмана створювати все нові і нові відео. Вони неформальні, жартівливі, цікаві, ніби навчальний матеріал пояснює не вчитель, а старший брат. Можливо, в цьому і полягав головний його секрет?
З Відеоматеріалами Салмана ХАНА українською мовою можна ознайомитися за посиланням  АКАДЕМІЯ ХАНА



За посиланням перевір свою підготовку  до уроку (тести-онлайн з різних предметів з перевіркою та відображенням помилок)

Немає коментарів:

Дописати коментар