четвер, 14 березня 2019 р.

Технологія "Перевернуте навчання"

Результат пошуку зображень за запитом "картинка перевернутий клас"



       «Перевернуте навчання» – це форма активного навчання, яка дозволяє «перевернути» звичний процес навчання таким чином: домашнім завданням для учнів є перегляд відповідних відеофрагментів із навчальним матеріалом наступного (!) уроку, учні самостійно проходять теоретичний матеріал, а в класі час використовується на виконання практичних завдань.
     «Перевернутий клас» – це така педагогічна модель, в якій типова подача лекцій та організація домашніх завдань міняються місцями. Учні дивляться вдома короткі відеолекції, в той час як у класі відводиться час на виконання вправ, обговорення проектів та дискусії. Відеолекції часто розглядаються як ключовий компонент в «перевернутому» підході, вони створюються викладачем і розміщуються в Інтернеті. Учитель може використовувати вже готові відеоматеріали з даної теми, відібравши найдоцільніші та найцікавіші з тієї ж мережі Інтернет.
       Авторами технології «Перевернуте навчання» вважаються вчителі хімії Аарон Самс і Джонатан Бергманн (США). У 2008 році вони стали записувати відеоролики зі своїми лекціями та пропонувати їх на домашнє опрацювання своїм учням. У власних книгах «Перевернуте навчання або як достукатися до кожного учня на уроці», вони розповідають про особливості цієї технології та її можливості.
Проблеми й труднощі, які можуть виникнути у вчителя при організації перевернутого класу:
§  Необхідність тривалої й ретельної підготовки відеоматеріалів, текстів, ілюстрацій, навчальних вправ, ігор та тестів.
§  Потреба в додатковій мотивації учнів на початку роботи в цій моделі (зазвичай на перших кроках учні не виконують домашнє завдання, сподіваючись на те, що вчитель в класі все пояснить).
§  У вчителя з’являється необхідність постійно бути на зв’язку, аби проводити консультації для учнів, надавати роз’яснення тощо.
§  В учнів можуть виникати проблеми з доступом до мережі Інтернет.
Та попри ці та інші проблеми, модель перевернутого класу має ряд переваг:
§  Економія та вивільнення часу на уроці для розв’язування задач (в тому числі підвищеного рівня), виконання дослідницьких завдань тощо.
§  Індивідуальний підхід (учень може нескінченну кількість разів переглядати відео чи інші допоміжні матеріали в зручний для себе час, а в разі виникнення питань звернутися до вчителя по допомогу).
§  Забезпечення активного навчання.
§  Широке використання можливостей для навчання мережі Інтернет, що інколи є неможливим в умовах звичайного класу.
§  Вчитель готує навчальні матеріали один раз, а потім використовує їх нескінченну кількість разів.
Варто спробувати модель «перевернутого класу» і  переконатися в його ефективності!

Про "перевернуте" навчання можна почитати тут: https://mob-edu.ru/blog/articles/perevyornutyj-klass-otlichiya-ot-obychnogo-uroka-preimushhestva-i-slozhnosti-realizacii/
«Перевернуте» навчання= активне навчання
Модель навчання «Перевернутий клас»
Брайан Беннет
Як виглядає перевернутий урок?
Що таке "перевернутий клас" і яка його мета?  Марина Курвітс
https://www.youtube.com/watch?v=rsLhFNWa_oU  Майстер-клас Курвітс М. та Курвітс Ю.
Онлайн - курс "Перевернутий клас" Курвітс М.
Вебінар   К.Бугайчук


Немає коментарів:

Дописати коментар