«Перевернуте навчання» – це форма
активного навчання, яка дозволяє «перевернути» звичний процес навчання таким
чином: домашнім завданням для учнів є перегляд відповідних відеофрагментів із
навчальним матеріалом наступного (!) уроку, учні самостійно проходять
теоретичний матеріал, а в класі час використовується на виконання практичних
завдань.
«Перевернутий клас» – це така
педагогічна модель, в якій типова подача лекцій та організація домашніх завдань
міняються місцями. Учні дивляться вдома короткі відеолекції, в той час як у
класі відводиться час на виконання вправ, обговорення проектів та дискусії.
Відеолекції часто розглядаються як ключовий компонент в «перевернутому» підході,
вони створюються викладачем і розміщуються в Інтернеті. Учитель може
використовувати вже готові відеоматеріали з даної теми, відібравши найдоцільніші
та найцікавіші з тієї ж мережі Інтернет.
Авторами
технології «Перевернуте навчання» вважаються вчителі хімії Аарон Самс
і Джонатан Бергманн (США). У 2008 році вони стали записувати
відеоролики зі своїми лекціями та пропонувати їх на домашнє опрацювання своїм
учням. У власних книгах «Перевернуте навчання або як достукатися до
кожного учня на уроці», вони розповідають про особливості цієї технології
та її можливості.
Проблеми й труднощі, які
можуть виникнути у вчителя при організації перевернутого класу:
§
Необхідність тривалої й
ретельної підготовки відеоматеріалів, текстів, ілюстрацій, навчальних вправ,
ігор та тестів.
§
Потреба в додатковій мотивації
учнів на початку роботи в цій моделі (зазвичай на перших кроках учні не
виконують домашнє завдання, сподіваючись на те, що вчитель в класі все
пояснить).
§
У вчителя з’являється
необхідність постійно бути на зв’язку, аби проводити консультації для учнів,
надавати роз’яснення тощо.
§
В учнів можуть виникати
проблеми з доступом до мережі Інтернет.
Та попри ці та інші проблеми,
модель перевернутого класу має ряд переваг:
§
Економія та вивільнення часу
на уроці для розв’язування задач (в тому числі підвищеного рівня), виконання
дослідницьких завдань тощо.
§
Індивідуальний підхід (учень
може нескінченну кількість разів переглядати відео чи інші допоміжні матеріали
в зручний для себе час, а в разі виникнення питань звернутися до вчителя по допомогу).
§
Забезпечення активного
навчання.
§
Широке використання
можливостей для навчання мережі Інтернет, що інколи є неможливим в умовах
звичайного класу.
§
Вчитель готує навчальні
матеріали один раз, а потім використовує їх нескінченну кількість разів.
Варто спробувати модель «перевернутого
класу» і переконатися в його
ефективності!
Про "перевернуте" навчання можна почитати тут: https://mob-edu.ru/blog/articles/perevyornutyj-klass-otlichiya-ot-obychnogo-uroka-preimushhestva-i-slozhnosti-realizacii/
«Перевернуте» навчання= активне навчання
Модель навчання «Перевернутий клас»
Брайан Беннет
Як виглядає перевернутий урок?
Що таке "перевернутий клас" і яка його мета? Марина Курвітс
https://www.youtube.com/watch?v=rsLhFNWa_oU Майстер-клас Курвітс М. та Курвітс Ю.
Онлайн - курс "Перевернутий клас" Курвітс М.
Вебінар К.Бугайчук
Про "перевернуте" навчання можна почитати тут: https://mob-edu.ru/blog/articles/perevyornutyj-klass-otlichiya-ot-obychnogo-uroka-preimushhestva-i-slozhnosti-realizacii/
«Перевернуте» навчання= активне навчання
Модель навчання «Перевернутий клас»
Брайан Беннет
Як виглядає перевернутий урок?
Що таке "перевернутий клас" і яка його мета? Марина Курвітс
https://www.youtube.com/watch?v=rsLhFNWa_oU Майстер-клас Курвітс М. та Курвітс Ю.
Онлайн - курс "Перевернутий клас" Курвітс М.
Вебінар К.Бугайчук
Немає коментарів:
Дописати коментар