субота, 23 лютого 2019 р.

ЩоденникТиждень математики

День п"ятий. Математична інтерактивна гра "Створи вишиванку" для учнів 5 - 6 класів. 
                                   Підведення підсумків  творчої роботи - конкурсу "математичних вишиванок"
        Створювали свою вишиванку в ході захоплюючої інтерактивної гри три команди учнів 5 - 6 класів :"Нулики", "Дріб" та "Модуль". 

        Гра вчила креативно мислити, сприяла розвитку інтересу учнів до математики, вмінню працювати в групі, виховуванню  доброти, взаємоповаги, готовності приймати відповідальні  рішення. Граючись, учні закріпили знання з теми"Дроби: звичайні та десяткові" - однієї з найважливіших в курсі математики.



         У результаті відкривання усіх  клітинок поля, на екрані з"явилася картинка,що нагадувала вишиванку.  
Перемогу здобула команда "Дріб" (капітан - 
п"ятикласник Дульський Роман).










Підведення підсумків  творчої роботи - конкурсу «математичних вишиванок» (орнамент з геометричних фігур,  цифр, символів)


Першими свій творчий доробок подали на конкурс восьмикласники. Це красивий рушник з використанням геометричного орнаменту - ромбів та традиційними півнями, створеними за допомогою цифр.



 Біном Ньютона. Трикутник Паскаля. Властивості біноміальних коефіцієнтів - все це використали дев"ятикласники у своїй роботі, попросивши знайти закономірність.







В цьому доробку кожний другокласник знайде геометричну фігуру, яку розфарбував саме він.
В центрі "рушничка" п"ятикласників - галактика як символ безкінечності життя.
 
Творчий доробок шестикласників символізує жіноче і чоловіче начало, створені із цифр.

Роботи учнів 5 класу Примака Богдана та Слухая Костянтина


Використовуючи п"ятикутники, ромби та овали учні 3 класу створили колективний рушник-аплікацію, в центрі якої соняшник - символ сонця та миру.


 Математичні орнаменти в оздобленні жіночої сорочки продемонстрували четвертокласники.



Немає коментарів:

Дописати коментар