День п"ятий. Математична інтерактивна гра "Створи вишиванку" для учнів 5 - 6 класів.
Підведення підсумків творчої роботи - конкурсу "математичних вишиванок"
Створювали свою вишиванку в ході захоплюючої інтерактивної гри три команди учнів 5 - 6 класів :"Нулики", "Дріб" та "Модуль".
Гра вчила креативно мислити, сприяла розвитку інтересу учнів до математики, вмінню працювати в групі, виховуванню доброти, взаємоповаги, готовності приймати відповідальні рішення. Граючись, учні закріпили знання з теми"Дроби: звичайні та десяткові" - однієї з найважливіших в курсі математики.
Підведення підсумків творчої роботи - конкурсу "математичних вишиванок"
Створювали свою вишиванку в ході захоплюючої інтерактивної гри три команди учнів 5 - 6 класів :"Нулики", "Дріб" та "Модуль".
Гра вчила креативно мислити, сприяла розвитку інтересу учнів до математики, вмінню працювати в групі, виховуванню доброти, взаємоповаги, готовності приймати відповідальні рішення. Граючись, учні закріпили знання з теми"Дроби: звичайні та десяткові" - однієї з найважливіших в курсі математики.
У результаті відкривання усіх
клітинок поля, на екрані з"явилася картинка,що нагадувала вишиванку.
Перемогу здобула команда "Дріб" (капітан -
п"ятикласник Дульський Роман).
Підведення підсумків творчої роботи - конкурсу «математичних вишиванок» (орнамент з геометричних фігур, цифр, символів)
Першими свій творчий доробок подали на конкурс восьмикласники. Це красивий рушник з використанням геометричного орнаменту - ромбів та традиційними півнями, створеними за допомогою цифр.
В цьому доробку кожний другокласник знайде геометричну фігуру, яку розфарбував саме він.
В центрі "рушничка" п"ятикласників - галактика як символ безкінечності життя.
Творчий доробок шестикласників символізує жіноче і чоловіче начало, створені із цифр.
Роботи учнів 5 класу Примака Богдана та Слухая Костянтина
Використовуючи п"ятикутники, ромби та овали учні 3 класу створили колективний рушник-аплікацію, в центрі якої соняшник - символ сонця та миру.
Математичні орнаменти в оздобленні жіночої сорочки продемонстрували четвертокласники.
Перемогу здобула команда "Дріб" (капітан -
п"ятикласник Дульський Роман).
Підведення підсумків творчої роботи - конкурсу «математичних вишиванок» (орнамент з геометричних фігур, цифр, символів)
Біном Ньютона. Трикутник Паскаля. Властивості біноміальних коефіцієнтів - все це використали дев"ятикласники у своїй роботі, попросивши знайти закономірність.
В цьому доробку кожний другокласник знайде геометричну фігуру, яку розфарбував саме він.
В центрі "рушничка" п"ятикласників - галактика як символ безкінечності життя.
Творчий доробок шестикласників символізує жіноче і чоловіче начало, створені із цифр.
Роботи учнів 5 класу Примака Богдана та Слухая Костянтина
Математичні орнаменти в оздобленні жіночої сорочки продемонстрували четвертокласники.
Немає коментарів:
Дописати коментар