четвер, 21 лютого 2019 р.

Щоденник Тижня Математики

День  третій «Що? ДЕ? Коли?»  для учнів 8 – 9 класів
          Створенню позитивної атмосфери гри "Що? Де? Коли?" сприяли "справжня" рулетка та "справжній" пісочний годинник, який строго відміряв час, рівний 1 хвилині. І коли капітан команди "Ігрек" Слухай Валентин чи капітан команди "Вектор" Козирєв Артем крутили рулетку (анімації в цій презентації були неперевершені), команди із завмиранням серця чекали, на якому номері зупиниться стрілка. Запитань було 12: з історії математики, запитання з логічним навантаженням та завдання практичного спрямування. Всі завдання  сприяли реалізації діяльнісно-компетентнісного підходу та формуванню математичної компетентості - однієї з 10 основних компетентностей НУШ. 

     На думку учасників гри,  найцікавішими були задання визначити, чи лежать в одній площині ніжки учительського стільця  та запитання про розумного, але лінивого математика та його жінку, яка наповнювала кошик яблуками. 
      З перевагою у 5 балів заслужену перемогу здобула команда "Ігрек".  Вона була відзначена дипломом, а кожний  її член одержав  "талантик" - додатковий бал до оцінки з алгебри чи геометрії. Найкращим гравцем визнано Криворучка Кирила - учня 9 класу.
      

   








Немає коментарів:

Дописати коментар