День другий. Інтелектуальна гра «Ми любимо математику» для учнів 5 – 8 класів
Дві неординарні команди, "Трикутник" та "Квадрат", проявивши творчий підхід, спочатку створили креативні емблеми у відповідності зі своїми назвами.
Далі, після "Математичної розминки", перейшли до І туру змагань під назвою "Калейдоскоп", де відповідали на цікаві запитання з різних розділів математики".
ІІ тур "Відгадайте" або "Показуха" дуже сподобався командам.
Капітани команд отримали картки зі словами. Кожен з них мав пояснити своїй команді математичний термін, не називаючи його вголос. Завдання команди – відгадати його. І "Трикутник" і "Квадрат" з показухою справилися на відмінно.
ІІІ тур "Перекладач" передбачав перекладання певного літературного вислову на мову математики. Наприклад, "Сума двох боргів є борг", що мовою математики означає "Сума двох від’ємних чисел є від’ємним числом". Чи " Що далі в ліс, то більше дров". А математики в цьому випадку говорять про "зростання функції". Власне, маємо справу з мнемонічними правилами, якими часто послуговуються вчителі математики.
ІV тур "Практичний" сприяв розвитку логічного мисаенння учасників змагань, пропонуючи завдання на перекладання сірників та цікаві вправи з числами.
У V турі, який мав назву "Жартівливий", на допомогу командам прийшли вболівальники, допомаючи розв"язати задачі-жарти.
Інтелектуальна гра "Ми любимо математику" закінчилася з рахунком 12:12.
Команди нагороджені грамотами.
Дві неординарні команди, "Трикутник" та "Квадрат", проявивши творчий підхід, спочатку створили креативні емблеми у відповідності зі своїми назвами.
Далі, після "Математичної розминки", перейшли до І туру змагань під назвою "Калейдоскоп", де відповідали на цікаві запитання з різних розділів математики".
ІІ тур "Відгадайте" або "Показуха" дуже сподобався командам.
Капітани команд отримали картки зі словами. Кожен з них мав пояснити своїй команді математичний термін, не називаючи його вголос. Завдання команди – відгадати його. І "Трикутник" і "Квадрат" з показухою справилися на відмінно.
ІІІ тур "Перекладач" передбачав перекладання певного літературного вислову на мову математики. Наприклад, "Сума двох боргів є борг", що мовою математики означає "Сума двох від’ємних чисел є від’ємним числом". Чи " Що далі в ліс, то більше дров". А математики в цьому випадку говорять про "зростання функції". Власне, маємо справу з мнемонічними правилами, якими часто послуговуються вчителі математики.
ІV тур "Практичний" сприяв розвитку логічного мисаенння учасників змагань, пропонуючи завдання на перекладання сірників та цікаві вправи з числами.
У V турі, який мав назву "Жартівливий", на допомогу командам прийшли вболівальники, допомаючи розв"язати задачі-жарти.
Інтелектуальна гра "Ми любимо математику" закінчилася з рахунком 12:12.
Команди нагороджені грамотами.
Немає коментарів:
Дописати коментар