середа, 20 лютого 2019 р.

Щоденник Тижня Математики

День другийІнтелектуальна гра «Ми любимо математику» для учнів 5 – 8 класів
    Дві неординарні команди, "Трикутник" та "Квадрат", проявивши творчий підхід, спочатку створили креативні  емблеми у відповідності зі своїми назвами.  
          Далі, після "Математичної  розминки",  перейшли до  І туру змагань під назвою "Калейдоскоп", де відповідали на  цікаві запитання з різних розділів математики".
         ІІ тур "Відгадайте" або "Показуха" дуже сподобався командам.
              Капітани команд отримали картки зі словами. Кожен з них мав пояснити своїй команді математичний термін, не називаючи його вголос. Завдання команди – відгадати його. І "Трикутник" і "Квадрат" з показухою справилися на відмінно.

             ІІІ тур  "Перекладач" передбачав перекладання певного літературного вислову на мову математики. Наприклад, "Сума двох боргів є борг", що мовою математики означає "Сума двох від’ємних чисел є від’ємним числом". Чи " Що далі в ліс, то більше дров". А математики в цьому випадку говорять про "зростання функції". Власне, маємо справу з мнемонічними правилами, якими часто послуговуються вчителі математики.

         ІV тур "Практичний" сприяв  розвитку логічного мисаенння учасників змагань, пропонуючи завдання на перекладання сірників та  цікаві вправи з числами. 
            У V турі, який мав назву "Жартівливий", на допомогу командам прийшли вболівальники, допомаючи розв"язати задачі-жарти. 
          Інтелектуальна гра "Ми любимо математику" закінчилася з рахунком 12:12.
          Команди нагороджені грамотами. 














Немає коментарів:

Дописати коментар